    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Droga dojazdwa do formy
    Date: Mon, 21 May 2012 03:30:25 -0700 (PDT)

    W dniu poniedziałek, 21 maja 2012 12:06:14 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > pozwala np szybko zrobić nasyp który sie nie będzie rozwalał.
    >
    > sypiemy warstwami ziemie i geowłókninę i ubijamy i mamy piękny nasyp który
    > sie nie rozwala i nie rozmyje, sam to przetestowałem koło domu.

    Jezeli chcesz na tym miec trawe to ja polecam bardziej biowloknine. To wloknina z
    wszytymi ziarenkami traw. Mam tym "zrobione" jakies 40-50mb dosc ostrej skarpy od 3
    lat i zero problemow - zrobila sie taka darn ze zaden deszcz tego nie ma szans
    wyplukac :) Sypiesz ziemie, rozwijasz wloknine (lekko luzna, zeby nigdzie nie byla
    napieta), na to 5cm ziemi, walcujesz, podlewasz. Szybko wyrasta i odrazu chroni nasyp
    przed erozja, a jak przyjdzie ulewa nim toto sie zadarni to wyplucze tylko wierzchnia
    warstewke ziemi, a nasiona i trawa zostaje z wloknina :)
    pozdr.

    --
    Adam