    From: "Budyń" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Droga wewnętrzna
    Date: Thu, 6 Oct 2011 10:08:43 +0200

    wiadomości news:4e8d5d47>>> Nie dodałeś "telewizyjnych" oraz "alarmowych"
    ;->

    > Cóż, ja twierdzę, że nie to samo ;->

    alarmowe przejdą bez trudu, a mój kolega jeden twierdzi ze za 10lat to TV
    bedziemy z netu oglądać :-) No dobra - dla swietego spokoju mozna napisac
    "sygnałowe". Albo inaczej :)

    > Dlaczego? Skoro tak upierdliwie analizujemy kwestię przeprowadzenia
    > mediów, to czemu nie przejście i przejazd? Od chociażby czepiając się
    > wyprowadzania psa na spacer, bo nie dodano "pędzenia zwierząt" jak
    > zauważył WB ;->

    Bo to była regułka na media, wyrażnie mówie. O przejsciu napiszesz tez w tym
    samym akcie notarialnym - sluzebnosc przejscia i przechodu obejmująca
    przejscie, przejazd, psa, gosci z wyłączeniem komornika :-) ale też prawo
    budowy utwardzonej nawierzchni, konserwacji, blablabla.

    > Mój czytnik dobrze działa, tylko ty, jak ostatni lamer, nie potrafisz
    > ustawić zawijana wierszy zgodnie ze standardem.

    moj qrwa czytnik ma ustawione zawijanie po 76 znakach, trudno to ustawic
    bardziej. Widze ze google tego nie uznaje. Czym czytasz?

    b.