  • Data: 2011-06-20 13:46:52
    Temat: Re: Drzewem w sasiada
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik s_13 napisał:
    > no to ja ze swojej praktyki... wprawdzie nie drzewo i nie w ogrodzie,
    > ale...

    Aż strach się odzywać...
    No ale niech tam ;-)
    Słyszałem kiedyś o przypadku, kiedy to na cmentarzu złamało się drzewo
    podczas wichury i spadło na dziecko... Zdaje się, że sąd nakazał księdzu
    - zarządcy nieruchomości - wypłacić odszkodowanie za uszkodzenie ciała.
    Majaczy mi się coś w pamięci, że chodziło o zaniedbanie przy pielęgnacji
    drzew na cmentarzu.
    Chyba się facet nie wybronił, choć głośno krzyczano wtedy...
    Zdaje mi się, że poszło właśnie o to zaniedbanie - prawdopodobnie gdyby
    udowodnił, że jednak o drzewa dbał - inne byłyby poprzycinane, to
    mogłoby się chłopu upiec, a tak nie pomogło nawet to, że ksiądz... Drzew
    nie przycinał i faktycznie były zaniedbane.

    pozdrawiam
    Robert G.