    From: XXX <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Drzwi pcv opinie
    Date: Fri, 16 Jan 2009 12:25:41 +0100

    > Chyba najlepszą jednak są drewniane. Niestety sa drogie.
    > Większośc stalowych też za bardzo sie nie nadaje, a zwłaszcza tych
    > super-extra, 20 rygli, antywlamaniowe za 400-500 zl.
    > To tylko blacha i to cienka.
    > Poszukaj jakiegoś stolarza który robi drzwi, czasami nie trzeba
    > zostawić majątku i można mieć przyzwoite drzwi.
    >
    > QbaB

    Popieram odpowiedz poprzednika. Mialem ten sam dylemat. Sto roznych
    wykonan. Plastikowe tez juz mialem kupic ale ktos uczuciwy mnie od tego
    odwiodl ze wzgledu na poznijesze uzytkowanie. Tak samo jak stalowe. W
    koncu walki z drzwiami zostalem przkonany do drzwi drewnianych. Od dwoch
    lat mam je u siebie zamonotowane. Fakt ze nie kosztowaly tyle co stolowe
    cy plastikowe ale nie zaluje. W koncu to jest twoj dom i nie masz
    zamiaru zaraz go remontowac.
    Powodzenia
    XXX