  • 1. Data: 2009-01-15 22:27:45
    Temat: Drzwi pcv opinie
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    witam przymierzam się do zakupu drzwi do domku jednorodzinnego i mam dylemat
    jest duzo opcji sa drogie drzwi drewniane które trzeba malowac co kilka lat
    sa drzwi stalowe które mogą zardzewiec i sa drzwi pcv
    http://www.allegro.pl/item526754415_drzwi_zewnetrzne
    _pcv_massive_nowe_model_70.html
    co o nich sądzicie według czy przemarzja czy zapewniaja wystarczjącą ochrone
    przed zimnem i złodziejami bo chyba bezopbsługowe sanapewno nie trzeba ich
    malowac prosiłbym o opinie użytkowników

  • 2. Data: 2009-01-16 07:16:31
    Temat: Re: Drzwi pcv opinie
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 15 Sty, 23:27, "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl> wrote:
> [...]
    > przed zimnem i złodziejami bo chyba bezopbsługowe sanapewno nie trzeba ich

    Omijaj z daleka.
    Są bardzo podatne na rozszerzalność temperaturową (latem moga ocierać
    o podłogę czy futrynę a zimą szpary), są zbyt elastyczne. Na pewno nie
    izoluja dobrze termicznie.
    Wytrzymałośc mechaniczne tez nie jest duza. Trudno moze je sforsować
    gołymi rękami, tak jak i trudno zniszczyć np plastikową butelke ale
    wystarczy miec jakies narzędzie i wtedy juz nie trzeba wiele siły.

    Chyba najlepszą jednak są drewniane. Niestety sa drogie.
    Większośc stalowych też za bardzo sie nie nadaje, a zwłaszcza tych
    super-extra, 20 rygli, antywlamaniowe za 400-500 zl.
    To tylko blacha i to cienka.
    Poszukaj jakiegoś stolarza który robi drzwi, czasami nie trzeba
    zostawić majątku i można mieć przyzwoite drzwi.

    QbaB

  • 3. Data: 2009-01-16 11:25:41
    Od: XXX <x...@x...xx>

> [...]
    > Poszukaj jakiegoś stolarza który robi drzwi, czasami nie trzeba
    > zostawić majątku i można mieć przyzwoite drzwi.

    Popieram odpowiedz poprzednika. Mialem ten sam dylemat. Sto roznych
    wykonan. Plastikowe tez juz mialem kupic ale ktos uczuciwy mnie od tego
    odwiodl ze wzgledu na poznijesze uzytkowanie. Tak samo jak stalowe. W
    koncu walki z drzwiami zostalem przkonany do drzwi drewnianych. Od dwoch
    lat mam je u siebie zamonotowane. Fakt ze nie kosztowaly tyle co stolowe
    cy plastikowe ale nie zaluje. W koncu to jest twoj dom i nie masz
    zamiaru zaraz go remontowac.
    Powodzenia
    XXX

  • 4. Data: 2009-01-16 15:29:25
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > cy plastikowe ale nie zaluje. W koncu to jest twoj dom i nie masz zamiaru

    a ja właśnie czekam na wymianę drzwi drewnianych, bo z początkiem mrozów się
    wypaczyły, jak następne się wykrzywią, to chyba wstawię stalowe (z okleiną
    drewniana, jeśli takie są :-))

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 5. Data: 2009-01-16 16:55:56
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Sąsiad ma PCV i chwali. O przemarzaniu nic nie mówił. Ja też, jak porównuję
    jego drzwi z moimi to widzę różnicę na plus tych PCV. Moje drewniane
    (średnia półka cenowa) mają główną wadę taką, że zależnie od pory roku
    zamykaja się lekko, albo ciężko, tak, że trzeba mocno docisnąć. Widać drewno
    jest czułe na zmiany wilgotności.
    Jacek

  • 6. Data: 2009-01-17 20:42:25
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    robert wrote:

    > a ja właśnie czekam na wymianę drzwi drewnianych, bo z początkiem mrozów się
    > wypaczyły, jak następne się wykrzywią, to chyba wstawię stalowe (z okleiną
    > drewniana, jeśli takie są :-))

    Kup sobie z włókna szklanego, są łądniejsze od drewnianych i na pewno
    duuużo trwalsze. Ja takie kupiłem i założyłem, wyglądają świetnie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 7. Data: 2009-01-17 20:43:20
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

  • 8. Data: 2009-01-17 21:32:26
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    Czy mógłbyś rzucic jakimś linkiem do sprzedawcy , zainteresowałes mnie
    tymi drzwiami z włokna szklanego , a ile orientacyjnie kosztują takie drzwi

    Pozdrawiam JULIUSZ

  • 9. Data: 2009-01-18 10:38:08
    Od: "kiki" <...@...c>

    "JanuszK" <J...@m...o2.pl> wrote in message
> [...]

    Może to było takie oszustwo jak mnie chcieli nabrać? Ja kazałem rozpiłować
    jedno okno żeby sprawdzić czy wkładki stalowe sa zgodne z aprobatą
    techniczną i NIE BYŁY ! Kręcą wałki na tych wzmocnieniach, bo zamiast
    kupować niemieckie to robią z czego popadnie, dociągają wkretami do
    niepasującego stelaża i drzwi, okna już z fabryki wychodzą krzywe, nie
    dające się wyregulować, płynące w temperaturze !

    Oto dowód:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f2d7c09abb3661a
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f087c3101944568
    .html

    (To moja reka :-)

    Mam wrażenie, że oszukują wszyscy.

    Te wkładki, krztałtowniki czy jak je tam zwał powinny pasować w odpowiedni
    sposób do plastiku. Okienne są tu....

    http://test.oknotest.pl/pl/aprobaty_tecniczne.php

    Drzwiowe pewnie też gdzieś są. To jest jeden wielki wał jaki gotują nam
    firmy budowlane.

  • 10. Data: 2009-01-18 10:43:23
    Od: "kiki" <...@...c>

    "kiki" <...@...c> wrote in message news:gkv0pn$d23$1@opal.futuro.pl...

    Bym zapomniał, nie dałem się tutaj zrobić w ciula. Jak zobaczyłem, że
    powierzchnie proste są jakieś takie powciągane przez wkręty to poprosiłem o
    pokazanie co tam wsadzili. Nie chcieli to rozpiłowałem.
    Groźba sądu i darmowej antyreklamy w internecie, którą zresztą rozpocząłem
    poskutkowała mimo, że się stawiał na początku.