  • Data: 2017-10-25 08:33:25
    Temat: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 października 2017 21:58:22 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Dobra, bo nikt nie zrozumiał. Pete będzie miał jak wejść do środka, czy
    > będzie kominem wskakiwał w razie czego?

    Tu fakt na samej elektronice polegać nie można
    A trak na marginesie- jakie zalety ma jakikolwiek zamek "elektroniczny" w stosunku do
    zwykłego na klucz?
    Bo ja tam jakiś zalet nie widzę a potencjalnych problemów więcej.

    > Bo to chodzi o to samo, co z bramą garażową z napędem w wolnostojącym
    > garażu bez drzwi (dla niekumatych; nie podniesiesz płaszczka jeżeli
    > silnik jest zasprzęglony nawet jak odetniesz zasilanie, a wysprzęglić da
    > się tylko mechanicznie w bezpośrednim kontakcie).

    Nie wiem co za wypasione bramy garażowe kupujecie bo w moim segmentowym "chińczyku"
    Scorpion w zestawie oprócz bramy, napędu itp była jeszcze klamka z zamkiem która
    montuje się własnie w tym celu jak prądu zabraknie czy inna awaria silnika i trzeba
    bramę otworzyć. Ja nie zamontowałem bo mam drugie wejście do garażu ale klamka z
    zamkiem na półce leży. Trzeba ją chyba na olx wystawić