  • Data: 2017-10-27 08:51:34
    Temat: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 października 2017 21:44:57 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:

    > Tą klamkę z zamkiem, to gdzie się w tej bramie montuje
    Normalnie w bramie. Od zewnątrz masz klamke na kluczyk od wewnątrz zamek.
    Odlkkluczasz, przekręcasz klamkę i bramę otwierasz ręcznie bez pomocy napędu.

    > i jak niby jest
    > ten zamek połączony z napędem? Bo coś mi się tutaj kupy nie trzyma.
    linka w moim przypadku

    Tu filmik z dość podobnym zamkiem jak mój
    https://www.youtube.com/watch?v=uEFsuzitwh0