    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Drzwi z dobrą izolacją termiczną
    Date: Wed, 22 Sep 2010 09:12:39 +0200

    Dnia 21-09-2010 o 22:01:11 Piotr Figlarek <N...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    > jest nieogrzewana. W efekcie - zimą - mieszkanie strasznie mi się
    > wychładza
    > przez przedpokój (drzwi wejściowe). Nastał więc czas kiedy trzeba je
    > wymienić.
    >
    > Odwiedziłem dzisiaj jeden ze sklepów (Budus na Ślężnej we Wrocławiu) i
    > sprzedawca polecał mi:
    > 1. Porta Granit,
    > 2. Porta Agat / Opal.
    >
    > Bardziej skłaniam się do tych pierwszych - mam więc pytanie czy w/w drzwi
    > zapewnią mi jakąś barierę cieplną pomiędzy klatką schodową a mieszkaniem.
    Drzwi wewnętrzne sie nie nadają, są zimne i szybko ci się zniszczą od
    zimna i w
    z tym związanej wilgoci, w ogóle omijaj szerokim łukiem drzwi drewniane,
    a klejone z paneli typu porta to w ogóle badziew jakich mało, poczytaj
    opinie
    w necie, po roku się rozklejają okłądzina odłązi.
    Ty potrzebujesz drzwi zewnętrzne NIE drewniane, np euronord, mam takie i
    polecam
    nie są drogie jak na drzwi zewnętrzne a są dobrze zrobione i najważniejsze
    nie wypaczą się od wilgoci.

    http://www.euronord.com.pl/produkty,drzwi-zewnetrzne
    -wlokno-szklane-prestige,opis.html

    > Czy też może (w podobnym pułapie cenowym - ok. 2000 PLN) znajdę coś
    > lepiej
    > nadającego się do tego celu.

    Nic w tej cenie nie kupisz, tzn kupisz ale za dwa-trzy lata znowu
    wymienisz,
    ma to sens?

    Te które ci polecam kosztowały 3.5kzł, ale maja wszystko, zamek, klamkę
    futrynę.

    --
    Pozdr
    JanuszK