  • Data: 2010-10-01 20:09:54
    Temat: Re: Drzwi z dobrą izolacją termiczną
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-10-2010 o 12:02:17 Krzysztof Thomas <p...@g...com>
    napisał(a):

    > możesz uzasadnic? cos wiesz wogole o drewnie? czy Ci sie zdaje?
    Duzo wiem o drewnie, i co mam uzasadniać,że drewno nie lubi wody?
    to prawie każdy wie. Wiele drzwi widziałam sam miałem pożądne drogie
    dębowe drzwi
    które 'pracowały' i latem się dobrze zamykały a zimą jakby mniej dobrze.

    > pomijam juz to, że starą kamienice chcesz wyposażyc w jakies sztuczne
    > badziewie

    Weź wpier poglądaj to badziewie a potem się wypowiadaj, bo te drzwi lepiej
    wyglądają
    i lepiej imitują drewniane niż faktycznie drewniane wyglądają.

    > np euronord, mam takie i
    >
    > a niby skad wewnatrz kamienicy wilgoc?
    Haha jesze nie widziałem starej kamienicy która by była sucha.

    kto Ci powiedzial ze drewno od
    > wilgoci sie paczy? na scislosc to drewno paczy sie przedewszystkim
    > wtedy gdy schnie;-)
    Ale co to ma za znaczenie? kiedyś chłonie wodę, kiedy indziej oddaje ją
    czyli schnie, czyli pracuje i się paczy właśnie od tej pracy.

    > w moim miescie mnostwo starych kamienic. wszystkie maja drzwi
    > zewnetrzne drewniane... pewno po cichu nocami wymieniaja co trzy lata
    > by nie bylo widac...
    >
    > nadajesz sie na doradce klienta, do jakiejs castoramy czy innego obi.
    > widze ze wiedza Twa ogromna jest;-)
    A twoja wiedza to gdzie? sprzedajesz drewniane drzwi i twoja opinia jest
    tym skażona.
    Ja się tym nie zajmuję a że potrzebowałem to drążyłem temat.
    Długo szukałem drzwi, aż trafiłem takie jakie chciałem.
    A tak apropo, miałem stolarza który robi schody i drzwi i mu pokazywałem
    te swoje to mi powiedział że przy podłogówce w przedsionku drewniane drzwi
    trafi po 3 latach, zresztą on by mi wtedy w ogóle na nie gwarancji nie dał
    jakby mi je sprzedawał. Ale nie musiał bo mam takie które wilgoci sie nie
    boją.

    --
    Pozdr
    JanuszK