  • Data: 2012-03-06 08:43:32
    Temat: Re: Drzwi zewnętrzne do domku jednorodzinnego
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 marca 2012, 11:10:03 UTC+1 użytkownik Einstein napisał:

    > W tej chwili oglądam, czytam i zasięgam opinii na temat drzwi
    > zewnętrznych. Będą w jednej z firm gość powiedział mi tak: Panie przy
    > drzwiach metalowych w lecie może być problem z zamykaniem, a zimą z
    > przymarzaniem, lepiej kupić drzwi drewniane klejone". Co myśleć na ten
    > temat? Drzwi maja być zamontowane jako główne wejście do domku
    > jednorodzinnego. Nie będą niczym osłonięte, a zatem będą narażone na
    > warunki atmosferyczne. Co polecanie zatem?

    To drewnianych nie polecam. Sam mam drewniane debowe ale sa dosc gleboko w dom
    "wpuszczone" - ani slonce, ani snieg, ani deszcz na nie nie oddzialywuje. Mam je
    bodaj juz ze 3 lata i zachowuja sie jak nowe. Fakt faktem ze sa proste, a kosztowaly
    ze ~7k pln. Jak wstawisz do siebie drewniane, a juz tym bardziej z bardziej miekkiego
    drewna (sosna) to dlugo nie wytrzymaja niestety. Polecam cos innego, niekoniecznie
    metalowego (a juz na pewno nie gerde bo jest IMHO bardzo przereklamowana).
    pozdr.

    --
    Adam