    From: DJ <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Dynia gigant :-)
    Date: Wed, 26 Aug 2009 22:29:55 +0200

    On 2009-08-26 22:11:11 +0200, "J_K_K" <J...@i...fm> said:

    > Aha. Tyle, że dynia nadal jest połączona z resztą roślinki ;-)

    Ja nie widzę problemu... wagi są platformowe, są hakowe podwieszane...
    również mobilne z zasilaniem. Zważy się na polu i obejdzie się bez
    odcinania od macierzy.

    Choć myślę że polecieli najprościej... wymiar był, policzyli objętość,
    i masę ze średniej gęstości. Co z tego że wynik był +/- 20%, na
    potrzeby sensacji dla telewizorni taka precyzja starczy. ;)
    Co innego jakby do Guinessa wpisywać. Wówczas przyrządy, stosowna
    komisja, itp ;)

    --
    DJ