  • Data: 2009-03-27 07:54:48
    Temat: Re: ELEKTRYCY ! - podpowiedzcie :) Różnicówka a kotłownia
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości
    news:gqh9pm$3j2$3@news.wp.pl...

    > skoro chcesz napisać wprost to pisz, proszę wytknij mi te bzdury jakie
    > piszę?:O)

    Oto pierwsze z brzegu:

    [ każde urządzenie elektryczne, czy elektroniczne jest podłączone z
    zasilaniem
    [ przewodami (L i N), przewód ochronny (PE) nie podłączasz do żadnych
    [ filtrów!!!

    Filtry są łączone i wielu przypadkach muszą być łączone jezeli chodzi o
    ochronę przepięciową.

    [ bredzisz, w prawidłowej instalacji urządzenie jest odseparowane od PE i
    [ tylko uszkodzenie jest w stanie spowodować przepływ prądu do uziemienia i
    [ wtedy powinna zadziałąć różnicówka

    Nie tylko.

    [ poza tym, jaki jest sens filtrowania zakłuceń z sieci do uziemni9enia?:
    [ chcesz zeby cie kopło jak się dotkniesz do ubudowy?:O)

    Niby z jakiej racji ma kopnąć ?
    Nie masz pojęcia na temat ochrony przeciwporażeniowej instalacji
    elektrycznych ?