  • Data: 2010-08-24 20:34:48
    Temat: Re: Echo w mieszkaniu pomimo wyposażenia
    Od: Dżejm <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak na prawdę to z tematem wygłuszania mam spory mętlik w głowie. Raz
    > słysze wypowiedzi że aby nie słyszeć dzwięków od sąsiadów musze na
    > ściany nałożyć coś miękkiego bo tylko materiały elastyczne tłumią np
    > wełna mineralna, a za chwilę czytam o tym że potrzebna jest masa bo
    > ona jednakl tłumi.
    > [...]

    Miękkie pewnie też dadzą radę jeżeli będą gęste i masywne :).
    Ale nie wierz, że miękka lekka pianka coś pomoże. Swego czasu kupiłem trochę
    różnych akruszy różnych pianek akustycznych, w tym "legendarnych piramidek"
    i mimo szczerych chęci nie udało mi się zauważyć żadnych właściwości
    powstrzymująch przenikanie dźwięku.

    pozdro
    Jacek