  • Data: 2014-08-12 10:45:53
    Temat: Re: Ej Kris, a takie cos?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-12 10:32, Adam wrote:

    > Wyspa chrissi na poludnie od Krety:
    >
    > http://tinyurl.com/mcfurww
    >
    > To jest najpiekniejsze miejsce jakie widzialem i jest dokladnie takie
    > jak piszesz - tj. cala wyspa (ma niecaly 1km szerokosci) to piaski, wydmy
    > i zielona roslinnosc. A plaze i laguna jak na karaibach :-) Cos pieknego.
    > pozdr.

    Na pewno jest pięknie ale to jednak nie ta roślinność, nie ten zapach.
    Laski piniowe to nie to samo co nasze nad morzem.
    Pomijam morze bo bałtyk jest jednak mało przyjemny.
    Na śródziemnym od plaż typu polskiego wolę jednak ciche zatoczki z
    grotami na zboczach skalistego wybrzeża.

    https://www.google.pl/search?q=cala+goloritze&safe=o
    ff&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Z9PpU9iLGsWay
    gO-loGYCA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=913&bih=792#q=golfo+di
    +orosei&safe=off&spell=1&tbm=isch

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info