  • Data: 2014-08-12 14:48:15
    Temat: Re: Ej Kris, a takie cos?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-12 14:31, Adam wrote:

    > Ja Grecja samolot - bilety max 250 pln / dwie strony. Na miejscu samochod
    > za ~35-40 eur / dzien (i niestety paliwko po ~1,7 eur ;)
    > 2,5h lotu a samochod czeka na lotnisku :-)
    > pozdr.

    Auto miałem w podobnej cenie, brałem na 10 dni.
    Ale to jednak męcząca sprawa - lot + autem na miejscu do miejsca
    docelowego. Musiałem przejechać pół Sardynii a to praktycznie same góry
    i brak autostrad, więc droga się dłuży strasznie. Większość to kręte
    drogi i część tylko szybkiego ruchu z możlwie prostymi odcinakami.

    Wole inaczej - bez lotu o ile to możliwe.
    Załadować własne auto po dach i jechać po max 8h dziennie. Po drodze
    noclegi w jakichś malowniczych miejscach, zwykle w górach.
    Zawsze jakaś przygoda się trafi w drodze - rok temu a austrii spotkała
    nas ciekawy przypadek :-)
    Wiecej się dzieje i jakoś o wiele mniej męczące to jest.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info