  • Data: 2010-03-10 10:25:12
    Temat: Re: Ekogorszek opinie Slask
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U brata stoi bojler z grzałką i wężownicą + cyrkulacja na pompie, (bez
    niej na 2 piętrze to się trochę długo czeka), przy czym cyrkulacja na
    zegarze włączona rano, okolice obiadu i wieczór.

    Witam
    Mam dokładnie identyczne rozwiązanie.
    Grzałka 2 kW, jako awaryjne podgrzewanie wody.
    Cyrkulacja załączana sterownikiem czasowym, taki do gniazdka z Liroja za 30 zł i
    działa :-)
    Niby mój piec (Defro Duo) ma sterowanie pompą cyrkulacyjną ale delikatnie mówiac
    jest prymitywne, można sterować czasem przerwy zalączania pompy i to w
    niewielkim zakresie. Podczas gdy mnie interesuje zupełnie inny zakres załączeń.
    np. rano i wieczorem w dni robocze, w weekendy trochę inaczej.

    Pozdr.
    JM