  • Data: 2009-12-22 13:36:31
    Temat: Re: Ekogroszek o kilku latach
    Od: "Marcin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadzam się, kotły na ekogroszek to jak odgrzewany kotlet. Anglicy palili
    > tym w latach 50-tych czyli cofamy się o 50 lat do tyłu i mamy syf w domu,
    > pył we włosach i nosie oraz kupe roboty z popiołem jak za starych dobrych
    > czasów naszych dziadków. Nie polecam ale jak kto lubi tradycję to nie
    > bronię - w sumie fajnie jest samemu sobie palić w piecu :)

    Przyłącze się do dyskusji.
    Jestem w trakcie 2 sezonu grzewczego ekogroszkiem (piec HEF 50kW).
    Faktycznie bywa wkurzająca opisana przez przedmówców procedura w trakcie
    eksploatacji pieca na ekogroszek. Proszę mi jednak "powiedzieć" jak jest
    alternatywa dla ekogroszku. Alternatyw jest oczywiście wiele, ale chodzi mi
    o alternatywę, która nie będzie zbyt wiele droższa od ogrzewania piecem na
    ekogroszek?
    W moim przypadku mam do ogrzania ok. 450m2 (w tym ok. 75m2 pow. garażowych)
    oraz zdecydowany brak dostępu do gazu z sieci.

    Pozdrawiam! Marcin