eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domEkspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac? › Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
  • Data: 2010-12-14 08:09:24
    Temat: Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co wiem Senseo ma znacznie wiekszy wybor kapsulek z kawa (i sa
    > one w dodatku duzo tansze).

    Ja sobie kupiłem Kenwooda Mokabista :)

    Ekspres na 2 czy nawet 3 standardy kaw w "opakowaniach". Pasują do
    niego kawy z Senseo , pasują pady Ekspresso i coś tam jeszcze :)
    Dodatkowo jest to ekspres z ciśnieniem 15bar (Philips Senseo ma 1
    bar ,a Krups ma chyba 3bary) i można sobie samemu spienić ładnie
    mleko :)

    Używam głównie saszetek typu Senseo (tańsze) i duży wybór.

    Dolce Gusto u mnie odpadło bo kawę piję gorzką i lubię czuć smak
    kawy , a większość "napojów" z krupsa jest słodzona i to mocno ...
    Dodatkowo do Senseo masz mnóstwo różnych dostępnych kaw , różnych
    producentów a do tego są tańsze :)