  • Data: 2010-06-06 15:05:30
    Temat: Re: Elastyczne rury kanalizacyjne
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:802c5174-6b95-46c5-a235-975415cda878@q12g2000yq
    j.googlegroups.com...
    To jak ja mam połączyć odpływ brodzika do kanalizy, gdzie tak wypadło
    że wylot syfonu jest równolegle z koncówka kanalizy i odpływ syfonu
    jest na dodatek lekko wyzej. głupia konstrukcja ale takie mam
    szczecie, a teraz nie moge sobie z tym poradzic.
    Jakbym uzył elastycznej to zrobie półokrąg i pasuje, ale teraz mnie
    załamaliście jesli chodzi o jakość.
    Co tu zrobić? Pomocy?

    Też tak miałem z kibelkiem.
    Nijak nie wychodziło kolankami zwykłymi jak i takimi kręconymi.
    Na końcu poprzebierałem w harmonijkach aby jakościowo to w rękach chociaż
    dobrze wyglądało i założyłem.
    Na razie od roku bez problemu, ale mam to praktycznie wzrokowo pod kontrolą.
    Jakbym miał to chować to nie wiem, czy nie wziąłbym na gorącym powietrzu
    rury sztywnej powyginał

    Pozdro

    --
    Irokez