  • Data: 2010-06-06 20:27:35
    Temat: Re: Elastyczne rury kanalizacyjne
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:802c5174-6b95-46c5-a235-975415cda878@q12g2000yq
    j.googlegroups.com...

    To jak ja mam połączyć odpływ brodzika do kanalizy, gdzie tak wypadło
    że wylot syfonu jest równolegle z koncówka kanalizy i odpływ syfonu
    jest na dodatek lekko wyzej.

    Nie za bardzo rozumiem, w czym problem, opisz bardziej łopatologicznie, może
    coś się wymyśli.
    Jeśli jednak nie da się zrobić prostymi metodami na sztywno - rób
    elastyczną, tylko jak koledzy pisza, kup dobrą. Te elastyczne rury to nie
    jest zło samo w sobie, złem jest ich stosowanie w sposób bezmyslny. Jeśli
    jednak nie da się inazcej - czemu nie...

    J.