-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
Subject: Re: Electro w sprawie Monstera
Date: Sat, 21 Sep 2013 00:03:53 +0200
Organization: Aleuania-Pueruania
Lines: 104
Message-ID: <l1igor$2ts$1@node2.news.atman.pl>
References: <l1a0ae$jqo$1@node1.news.atman.pl>
<5238adf7$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<l1agri$685$1@node1.news.atman.pl> <l1bn83$e0c$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<l1e3uh$jq6$1@usenet.news.interia.pl> <l1f4h0$prp$1@node2.news.atman.pl>
<l1grpm$nkv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 83.151.39.26
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1379714651 3004 83.151.39.26 (20 Sep 2013 22:04:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Sep 2013 22:04:11 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1049686 pl.rec.dom:136256
[ ukryj nagłówki ]
"Jan Koval" l1grpm$nkv$...@p...wsisiz.edu.pl
> http://www.ceneo.pl/932-0a;028f0.htm
> Na 57262 ogółem opinie 49671 przyznało im 5 gwiazdek a ok 55 tysięcy dało im 5 lub
4 gwiazdki.
> I ludzie będą robić zakupy sugerując się np ceneo a nie jakąś marną jakimś wpisem z
pl.rec.dom
Wysoki sądzie... Na 100 tysięcy spotkanych ludzi,
mój klient zamordował tylko 3 osoby, dlatego nie
należy go nazywać mordercą. :)
Zacytujmy te opinie z Ceneo:
zakupiłem w tym sklepie tablet samsung ... dostałem
nie ten model ..... czekam juz prawie 2 tyg na ropatzrenie
reklamacji i cisza,.... w rozmowie tel. obiecano mi ze przez
pomyslke sklepu bede rozpatrzony w trybie expresowym .... czy
2 TYGODNIE TO SZYBKO ???????? MYSE ZE NIEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!
NIE POLECAM TEGO SKLEPU, nikt nie odpisuje na emaile, na kontakt
telefoniczny na polaczenie czekam kilka minut...... czas plynie ,
a czas to pieniadz !!!!
Zapłacił za tablet, którego cena z dnia na dzień spada.
Ponadto życie ucieka. Czas tracony na użeranie się
z nieuczciwymi sprzedawcami z Electro.pl można
spożytkować znacznie lepiej/ciekawiej...
Historia w skrócie W sklepie zamówiłam pralkę, czas dostawy na
stronie - 6 dni. Po dwóch tygodniach zadzwoniłam i dowiedziałam
się że pralka właśnie jest pakowana i jedzie do mnie. Za kilka
dni zadzwoniłam ponownie i dowiedziałam się, że pralki jeszcze
nie dojechały od producenta. Za kolejny tydzień dostałam pralkę - uszkodzoną.
Nie przyjęłam pralki, sklep nie odezwał się w tej sprawie i nie wysłał nowej
pralki. Zadzwoniłam i dowiedziałam się że mam wystawić reklamację - w jaki
celu, pytam, skoro nadal chciałam zakupić pralkę a zawinił kurier? Pan
z obsługi był wybitnie nieuprzejmy. Wystawiłam reklamację - dostałam
lakonicznego maila o podanie numeru konta do zwrotu środków. Pralki
nie udało mi się zakupić! Pieniądze miałam zablokowane przez 1,5 miesiąca.
Bardzo nie polecam, dopóki kupowałam w tym sklepie i wszystko szło dobrze
to byłam zadowolona, ale sklep nie radzi sobie z jakąkolwiek bardziej
zaawansowaną obsługą klienta.
Po co człowiekowi pralka? Mądrzy ludzi żyją przecież w brudzie. :)
Tylko głupcy ;) pójdą do hipermarketu, gdzie sprzedawcy będą
prześcigali się w dobrej i miłej obsłudze, proponując dobre
rozwiązania każdego problemu. :)
Ojciec w Auchan kupił TV. Zero problemów z ratami i raczej niewiele czasu
na załatwienie formalności. TV przywieziono bezzwłocznie (nie po 2 dniach)
a gdy ojciec uznał, że nie chce się bawić w przeróżne ustawienia -- po
prostu wezwał człowieka z Auchan, który przyjechał (także bezzwłocznie)
i bez dodatkowej dopłaty wszystko poustawiał. :) (tak przynajmniej mi
ojciec to zrelacjonował)
Gdy ja kupuję coś, co może sprawiać jakieś problemy, przy najbliższej
okazji zwykle jestem pytany przez sprzedawcę, czy jestem zadowolony
z zakupu. Tak jest nie tylko w wypadku problematycznych zakupów, ale
także bankach, gdzie jestem pytany na przykład o to, jak sprawuje
się nowy token -- aplikacja androidowa zainstalowana na smartfonie...
Banki potrafią dzwonić i pytać o zadowolenie -- bądź niezadowolenie
i zdecydowanie nie dążą do zbywania mnie, ale do poznania mojej opinii
i do porozumienia ze mną takiego, abym uznał, że jestem zadowolony.
Pytają mnie o to, jak mnie coś podoba się i pytają o to, jak podoba
się mojej matce, jeśli byłem obecny przy zawieraniu jakiejś umowy
między bankiem i moją matką...
Z łajdactwem takim, jakie ma miejsce w Electro.pl, spotykam się raczej ;) rzadko. :)
I raczej ;) sobie telewizor też kupie w Auchan, nie
w Electro.pl czy bagnie podobnym do owego Electro...
-=-
Ty zaś możesz rozkoszować się masą zadowolonych klientów. :)
Uczucie rozkoszy ;) zniknie, gdy dołączysz do grona
,,nielicznych'' oszukanych przez ów sklep.
Zechcesz wyjechać, ale zabraknie Ci tabletu, który będzie stanowił
ważny element wyjazdu... Zabraknie Ci pralki, gdy stara pralka odmówi
posłuszeństwa a sterta brudów będzie rosła z dnia na dzień...
Gdy już staniesz się jednym z nielicznych -- nie smuć się. :)
Pomyśl wówczas o masie zadowolonych klientów szamba Electro.pl...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
Następne wpisy z tego wątku
- 21.09.13 12:39 wolim
- 21.09.13 19:37 Eneuel Leszek Ciszewski
- 22.09.13 12:28 wolim
- 22.09.13 19:06 Eneuel Leszek Ciszewski
- 22.09.13 19:45 Qrczak
- 22.09.13 20:39 Piotr Palusiński
- 22.09.13 20:41 uzytkownik
- 23.09.13 08:42 Jan Koval
- 25.09.13 01:39 Eneuel Leszek Ciszewski
- 25.09.13 04:02 Eneuel Leszek Ciszewski
- 25.09.13 21:13 wolim
- 26.09.13 02:53 Eneuel Leszek Ciszewski
- 26.09.13 02:52 Eneuel Leszek Ciszewski
- 26.09.13 13:04 JoteR
- 26.09.13 15:21 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- Solution Manual Fluid Mechanics (3rd Ed., R. Hibbeler)
- Solution Manual Programming Massively Parallel Processors : A Hands-on Approach (4th Ed., Wen-mei Hwu, David Kirk, Izzat El Hajj)
- Solution Manual Design of Smart Power Grid Renewable Energy Systems (3rd Ed., Ali Keyhani)
- Solution Manual Numerical Methods in Physics with Python (2nd Ed., Alex Gezerlis)
- Prasa do oleju na użytek domowy
- Re: Jaka ceramika łazienkowa ?
- Re: Regulacja zaworu spustowego spluczki 3/6 l (kolo)
- Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
- jak dotrzeć do głowicy baterii
- Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
- Mleko w ekspresie
- Re: Solutions Manual Advanced Engineering Electromagnetics, 2nd Edition by Constantine A. Balanis
- Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
- BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-09-23 Inteligentne oświetlenie schodów
- 2024-09-22 Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-22 Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-11 ogłoszenie widziałem na słupie WN
- 2024-09-10 miałem zły sen
- 2024-09-09 Wilgotnosciomierz?
- 2024-09-08 co się rzuca w oczy w PL
- 2024-09-08 Czyszczenie rur