    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro w sprawie Monstera
    Date: Sat, 21 Sep 2013 00:03:53 +0200

    "Jan Koval" l1grpm$nkv$...@p...wsisiz.edu.pl

    > http://www.ceneo.pl/932-0a;028f0.htm

    > Na 57262 ogółem opinie 49671 przyznało im 5 gwiazdek a ok 55 tysięcy dało im 5 lub
    4 gwiazdki.
    > I ludzie będą robić zakupy sugerując się np ceneo a nie jakąś marną jakimś wpisem z
    pl.rec.dom

    Wysoki sądzie... Na 100 tysięcy spotkanych ludzi,
    mój klient zamordował tylko 3 osoby, dlatego nie
    należy go nazywać mordercą. :)

    Zacytujmy te opinie z Ceneo:

    zakupiłem w tym sklepie tablet samsung ... dostałem
    nie ten model ..... czekam juz prawie 2 tyg na ropatzrenie
    reklamacji i cisza,.... w rozmowie tel. obiecano mi ze przez
    pomyslke sklepu bede rozpatrzony w trybie expresowym .... czy
    2 TYGODNIE TO SZYBKO ???????? MYSE ZE NIEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!
    NIE POLECAM TEGO SKLEPU, nikt nie odpisuje na emaile, na kontakt
    telefoniczny na polaczenie czekam kilka minut...... czas plynie ,
    a czas to pieniadz !!!!

    Zapłacił za tablet, którego cena z dnia na dzień spada.
    Ponadto życie ucieka. Czas tracony na użeranie się
    z nieuczciwymi sprzedawcami z Electro.pl można
    spożytkować znacznie lepiej/ciekawiej...

    Historia w skrócie W sklepie zamówiłam pralkę, czas dostawy na
    stronie - 6 dni. Po dwóch tygodniach zadzwoniłam i dowiedziałam
    się że pralka właśnie jest pakowana i jedzie do mnie. Za kilka
    dni zadzwoniłam ponownie i dowiedziałam się, że pralki jeszcze
    nie dojechały od producenta. Za kolejny tydzień dostałam pralkę - uszkodzoną.
    Nie przyjęłam pralki, sklep nie odezwał się w tej sprawie i nie wysłał nowej
    pralki. Zadzwoniłam i dowiedziałam się że mam wystawić reklamację - w jaki
    celu, pytam, skoro nadal chciałam zakupić pralkę a zawinił kurier? Pan
    z obsługi był wybitnie nieuprzejmy. Wystawiłam reklamację - dostałam
    lakonicznego maila o podanie numeru konta do zwrotu środków. Pralki
    nie udało mi się zakupić! Pieniądze miałam zablokowane przez 1,5 miesiąca.
    Bardzo nie polecam, dopóki kupowałam w tym sklepie i wszystko szło dobrze
    to byłam zadowolona, ale sklep nie radzi sobie z jakąkolwiek bardziej
    zaawansowaną obsługą klienta.

    Po co człowiekowi pralka? Mądrzy ludzi żyją przecież w brudzie. :)

    Tylko głupcy ;) pójdą do hipermarketu, gdzie sprzedawcy będą
    prześcigali się w dobrej i miłej obsłudze, proponując dobre
    rozwiązania każdego problemu. :)

    Ojciec w Auchan kupił TV. Zero problemów z ratami i raczej niewiele czasu
    na załatwienie formalności. TV przywieziono bezzwłocznie (nie po 2 dniach)
    a gdy ojciec uznał, że nie chce się bawić w przeróżne ustawienia -- po
    prostu wezwał człowieka z Auchan, który przyjechał (także bezzwłocznie)
    i bez dodatkowej dopłaty wszystko poustawiał. :) (tak przynajmniej mi
    ojciec to zrelacjonował)

    Gdy ja kupuję coś, co może sprawiać jakieś problemy, przy najbliższej
    okazji zwykle jestem pytany przez sprzedawcę, czy jestem zadowolony
    z zakupu. Tak jest nie tylko w wypadku problematycznych zakupów, ale
    także bankach, gdzie jestem pytany na przykład o to, jak sprawuje
    się nowy token -- aplikacja androidowa zainstalowana na smartfonie...

    Banki potrafią dzwonić i pytać o zadowolenie -- bądź niezadowolenie
    i zdecydowanie nie dążą do zbywania mnie, ale do poznania mojej opinii
    i do porozumienia ze mną takiego, abym uznał, że jestem zadowolony.
    Pytają mnie o to, jak mnie coś podoba się i pytają o to, jak podoba
    się mojej matce, jeśli byłem obecny przy zawieraniu jakiejś umowy
    między bankiem i moją matką...

    Z łajdactwem takim, jakie ma miejsce w Electro.pl, spotykam się raczej ;) rzadko. :)

    I raczej ;) sobie telewizor też kupie w Auchan, nie
    w Electro.pl czy bagnie podobnym do owego Electro...

    -=-

    Ty zaś możesz rozkoszować się masą zadowolonych klientów. :)
    Uczucie rozkoszy ;) zniknie, gdy dołączysz do grona
    ,,nielicznych'' oszukanych przez ów sklep.

    Zechcesz wyjechać, ale zabraknie Ci tabletu, który będzie stanowił
    ważny element wyjazdu... Zabraknie Ci pralki, gdy stara pralka odmówi
    posłuszeństwa a sterta brudów będzie rosła z dnia na dzień...

    Gdy już staniesz się jednym z nielicznych -- nie smuć się. :)
    Pomyśl wówczas o masie zadowolonych klientów szamba Electro.pl...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'