    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Elektrozawor - jakie kable doprowadzic?
    Date: Fri, 19 Nov 2010 00:36:52 -0800 (PST)

    On 19 Lis, 07:43, "Tomemk" <d...@g...pl> wrote:

    > i jaki przewod muszę doprowadzic
    > czy skretka bedzie ok?
    > wydaje mi sie ze nie, bo 230V po skretce nie podam\
    > od alarmu mam juz doprowadzona skretke do rury gdzie będzie
    > elektrozawor, czy doprowadzic tez 230v?

    Pokazałes całą listę przeróżnych elektrozaworów, nie piszesz o jakim
    myślisz.
    Właściwy do twpoich celów będzie taki:

    http://allegro.pl/zawor-przelotowy-elektrozawor-1cal
    owy-silownik-i1308898732.html

    Skrętka oczywiście nie będzie ok, ponieważ siłownik tego elektrozaworu
    jest na 230V. Jeśli od centralki masz położoną do okolic zaworu
    skrętkę, to do zaworu musisz też doprowadzić normalne zasilanie 230V i
    zamontowac tam skrzynkę lub puszkę, w której upchniesz dwa przekaźniki
    sterowane przez centralkę, a uruchamiające ów elektrozawór.

    J.