  • Data: 2010-11-19 09:54:44
    Temat: Re: Elektrozawor - jakie kable doprowadzic?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lis, 10:20, "tarnus" <m...@l...de> wrote:

    > Si owniki nie otwieraj si kilka sekund. M j si ownik Belimo otwiera si
    > 140s a Vaillant 160s. Tam jest bardzo ma y silnik synchroniczny o mocy 2-5 W
    > wi c przek adnia musi by spora. prze cza si wolno ale za to ma spory
    > moment.

    Dobra, może z tymi kilkoma sekundami przesadziłem, ale i w tym zaworze
    z insbudu, o ile pamiętam, nie trwa to kilku minut, jak piszesz.
    Zresztą... nie chcę się sprzeczać, bo nie mam pewności, mój zawór
    testowałem zaraz po kupieniu, a od tamtego czasu pracuje bez zasilania
    jako nonstop otwarty, tej części domowej automatyki jeszcze nie mam
    zrobionej.

    Nawiasem mówiąc, insbud mocno podniósł ceny. Zawór 3/4" kupowałem na
    początku tego roku za cenę 180zł, teraz 280...

    J.