  • Data: 2009-07-15 08:16:38
    Temat: Re: Elektrycy
    Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek "Plumpi" wrote:

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:h3jo89$o00

    > Robią sami bo im się wydaje, że jak zadają kilka pytań na grupach
    > dyskusyjnych to już są specjalistami, a do tego myślą, ze zaoszczędzą.

    W poprzednim mieszkaniu remont wykonala ekipa. Wiele zeczy bylo
    zrobionych zle i w zasadzie wszystko byle jak.
    Teraz sam wykanczalem nowe mieszkanie. Drzwi, podlogi, elektryka.
    Jak narazie jestem zadowolonych. Wszystko jest zrobione porzadnie, rowno
    i ladnie.

    Jesli ktos jest gotow poswieci swoj wolny czas to nie widze powodow by
    zatrudniac ekipe.
    Roboty budowlane sa proste i kazdy jest w stanie je wykonac, moze nie
    tak szybko jak robotnik budowlany ale napewno dokladniej