  • Data: 2009-07-15 13:39:14
    Temat: Re: Elektrycy
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h3k4dc$rm2$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    > .
    >>

    > Bzdury piszesz.
    > Co fachofcowi za różnica czy kładzie przewód 2,5 czy 1,5.
    > Robota ta sama.
    > A zalezność "drogo= dobrze a tanio = żle " to żadna reguła.
    > Panowie wykonawcy jak widze macie pretensje do inwestorów że negocjują
    > ceny i chcą mieć taniej.

    Tak oni mają o to do nas pretensje, że szczujemy ich tańszymi wykonawcami
    dzwoniąc od jednego do drugiego. Też mam takie odczucie ale jednocześnie nie
    chcą wyeliminować z własnego grona partaczy przez egzaminy i sprawdzanie
    kwalifikacji zawodowych. Wygląda na to, że mało kto ma kwalifikacje. :-)

    > Rozumiem więc że Panowie wykonawcy również nie negocjujecie cen w
    > hurtowniach;)0 bo taniej to znaczy gorszy produkt będzie;)))

    Wręcz przeciwnie, namawiają do zmiany hurtowni za 10% do ręki za każdego
    klienta.