    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 3 Dec 2015 08:10:32 -0800 (PST)
    Subject: Re: Elektryczne kable grzewcze - czy to się opłaca?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 grudnia 2015 16:07:11 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Jaka marka zmywarki?
    Elektrolux
    >Miales sprawna roznicowke?
    Tak
    Jak wpadłem do kuchni to pierwsze co wtyczkę z gniazdka wyciągnąłem.
    Czy różnicowa wywaliła nie pamiętam. Sprawna na pewno jest bo nawet niedawno
    testowałem.
    Nie mam pewności że to by się dalej paliło, i samo nie zgasło- tego nie wiem ale
    nawet do momentu mojej interwencji zadymiło kuchnię i salon solidnie.
    Fotki marnej co prawda jakości
    http://www.voila.pl/051/pyleo
    Jak przesłałem je do elektroluxa dosłownie w ciągu kilku minut miałem telefon że ich
    serwisant przyjedzie i zobaczy- zmywarka miała prawie 5 lat czyli już po gwarancji.
    Jak ją kupowałem to w ramach "promocji" za 1zł sklep dołożył przedłużenie gwarancji
    do 5 lat(a właściwie takie ubezpieczenie to było)
    Tam też roszczenie zgłosiłem i koszty naprawy na szczęście pokrył ubezpieczyciel-
    podobno ok 900zł.
    Z elektroluxa tylko meila później dostałem że pierdu pierdu przepraszają, że to wg
    ich informacji jednostkowy przypadek i w ramach dalszej współpracy byli gotowi na
    swój koszt uszkodzenie usunąć ale że ubezpieczyciel mi zapłacił za naprawę to oni nie
    muszą itp...