  • Data: 2018-07-26 06:50:25
    Temat: Re: Elektryka na tapecie
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2018 o 22:11, gobo pisze:
    > Tam, gdzie najbardziej balem sie zalania: pralnia, kotlownia i kuchnia:)

    O wężyki w bateriach w łazienkach się nie martwisz? Mnie raz zalało w
    mieszkaniu do tej pory i był to właśnie wężyk w szafce.

    > Mam jeszcze zawor w obwodzie odcinajacy wode po sygnale z alarmu, ale
    > nie mam czasu go podlaczyc:))))

    Ja nie mogłem zdecydować które 1-2 miejsca wybrać, a na wszystkie
    wychodziło mi za drogo, to mam timer który zlicza jak długo woda się
    leje na dom i po 10 minutach odcina - do podlewania ogródka trzeba
    pamiętać oczywiście o wyłączeniu tego ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz