  • Data: 2018-07-26 18:03:28
    Temat: Re: Elektryka na tapecie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 lipca 2018 11:32:45 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > To inaczej, jakiej wielkości Ty powinieneś mieć, żebym wiedział z czym
    > startować. ;)

    Wiesz to naprawdę ciężko określić, ja w chałupie mam naprawdę minimum,
    nawet rolety mam na napęd białkowy. Ale jak chcesz spojrzeć to mam
    foty tego szkaradztwa

    https://goo.gl/photos/8oZnaYCRfebovUjQ8

    Od góry zdjęcia 24,25,26, duży badziewiak po prawej to oryginalna
    rozdziałka domowa, to małe po lewej to wrzucona przeze mnie skrzynka
    na monitoring fotowoltaiki i zużycia chaty i jeszcze wyjście na ogród chyba.

    > No to zawyżamy statystykę, bo już dwa razy nas to spotkało. I jeszcze
    > kontrahenta którego obsługiwałem informatycznie. Poleciało tam 50 kart
    > sieciowych we wszystkich włączonych kompach (część płyt głównych też nie
    > wytrzymało), podobnie jak wszystkie słicze.

    No to ból faktycznie. Ale jak odetniesz zasilanie z chaty to chyba
    nie masz gwarancji że nic nie pieprznie, jak piorun walnie obok to
    poleci przewodem ochronnym albo indukcją albo czymś jeszcze...
    Ja bym zamiast zabawy w odłączniki zainwestował w odgromówkę,
    ewentualnie posadził jakieś duże i szybko rosnące drzewo niedaleko chaty :>

    > No ale właśnie mnie się nie chce za każdym razem dymać do rozdzielni żeby
    > wyłączyć. Czasami burze bywają 2-3x dziennie.

    He? Mieszkasz na Saturnie? :P

    L.