  • Data: 2018-07-27 16:22:57
    Temat: Re: Elektryka na tapecie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 26 Jul 2018 15:53:19 +0200, yabba

    > Znacząco podnosi prawdopodobieństwo przeżycia sprzętu, ale nie daje 100%
    > gwarancji braku uszkodzeń.
    > Na przykładzie kamer na słupach. Przed zamontowaniem zabezpieczeń, każda
    > burza, to była strata od 0 do 3 kamer. Przez rok wymieniłem tam co
    > najmniej 12 kamer na całkowitą ilość 15-16 sztuk.
    > Po zamontowaniu zabezpieczeń, przez cały sezon burzowy w następnym roku
    > były chyba tylko 2 wymiany.
    > Każdy typ zabezpieczenia ma określone parametry: czas zadziałania w
    > odpowiedzi na nagły wzrost napięcia i maksymalny prąd jaki jest w stanie
> [...]

    Oczywista sprawa. Ja anten na dach nie będę wystawiać,
    będą wisieć na elewacji 1 piętra i pod okapem, to samo
    z kamerami monitoringu. Na zewnątrz wyjdzie tylko domofon.
    To pewnie trzeba będzie najlepiej w takim razie zabezpieczyć.

    > Oczywiście, to wszystko przekłada się na cenę. :)

    Tak konkretnie jakiego sprzętu używałeś, z tych
    solidniejszych (czyli pewnie z tych droższych)?

    --
    Pozdor
    Myjk