eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieElektryka w wykonaniu amatora -cz. 3 i ostatnia - poległem › Re: Elektryka w wykonaniu amatora -cz. 3 i ostatnia - poleg?em
  • Data: 2011-09-12 17:18:41
    Temat: Re: Elektryka w wykonaniu amatora -cz. 3 i ostatnia - poleg?em
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-09-2011 o 10:57:21 Adams <n...@n...pl> napisał(a):

    > Smugi, smugi, smugi :-)
    > Dlaczego pojawiaja sie smugi:
    > - kabel za plytko osadzony
    > - kabel sie grzeje podczas przeplywu pradu
    >
    > Kabel 1.5 jezeli bedzie schowany rowno z licem np. cegly
    > nie ma prawa powodowac smugi.
    > Kabel 2.5 jezeli bedzie schowany rowno z licem gdzie
    > jest rowek nie ma prawa powodowac smugi
    >
    > Jesli podlaczysz urzadzenia ktore bedzie pobieralo non-stop 16A pradu,
    > wtedy smuga moze sie pojawic -wygrzeje ladny slad na scianie.
    G....o prawda, smugi wynikają z farby a nie z przepływu prądu w kablu,
    mam smugi w łazience do lampy której nie włączam, bo mam ich kilka,
    są wszędzie gdzie są za płytko kable ale tylko w tej łązience, bo jest
    raz malowana na niebiesko, gdzie indziej ich nie ma chociaż zielony to też
    ciemny kolor,
    ale widocznie barwnik jest lepszy.

    --
    Pozdr