  • Data: 2013-05-11 01:23:46
    Temat: Re: Ergonomia w domu - książki
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrobiłeś czy myślisz że takie coś będzie dobre?

    Miałem to przez jakieś 4 lata i było dobre.

    > Bo jak byś zrobił, to już po pierwszym użyciu byś wiedział że jak
    > dziecko włączy światło na tym dyndającym wyłączniku, to wyłączyć go
    > można też tylko tym dyndającym wyłącznikiem, próba wyłączenia klawiszem
    > spowoduje zdublowanie zamknięcia obwodu, wtedy to wyłączenie tym
    > przyciskiem na sznurku nic nie da, znów trzeba nacisnąć klawisz.. wkurw
    > gwarantowany pierwszego dnia od zainstalowania tego patentu.

    Nikt się nie wkurwił, przecież nikt dorosłym nie zabrania korzystać też
    z tego włącznika i "na chwilę" zapomnieć o głównym.
    Zdarzyło się parę razy, że światło się paliło dłużej niż potrzeba, no
    ale co z tego, że 40-to watowa żarówka świeci trochę dłużej, telewizor
    czy komputer ciągną kilka razy więcej prądu, chodzą "non stop" i nikomu
    to nie przeszkadza.
    A jak ktoś dorosły przechodził akurat koło WC to prostował sprawę

    > Rozwiązaniem jest zastosowanie wyłączników schodowych/krzyżowych ale
    > takie nie występują w wersji na kabel, a w szczególności takim nie jest
    > ten który zaprezentowałeś na zdjęciu.

    Wyłączniki schodowe są tak na prawdę przełącznikami i pewnie gdzieś
    występują w wykonaniu na kabel, ja przynajmniej widziałem lampę stojącą
    z takim przełącznikiem.
    Tyle tylko że takie wykonanie potrzebuje jeszcze dodatkowej, trzeciej
    żyły, a to już bardziej komplikuje sprawę.