    Subject: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <2...@g...com>
    <q0vnm6$5k7$2@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <q11k5r$4h5$2@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 8 Jan 2019 21:45:17 +0100

    W dniu 2019-01-08 o 08:54, Kris pisze:

    > Zawsze będą tacy co zaryzykują lub zwykli idioci lub tacy co kara miliona złotych
    im wisi bo "egzekucja bezskuteczna"
    > Ja więc wolę żeby był zakaz wsiadania po pijaku, bez uprawnień za kierownicę(nawet
    popieram przesiewowe kontrole trzeźwości) niż brak takiego zakazu a w zamian wysokie
    i nieuchronne kary dla tych którzy tragedie spowodują

    Ale zakaz nie sprawia, że ludzie po pijaku nie wsiadają za kierownicę.

    Miałem kolegę. Był kierowcą w firmie w której pracowałem. Ponad 2 lata
    jeździł samochodem służbowym w pracy oraz prywatnym dojeżdżał do pracy
    bez PJ. Zabrali mu PJ za spowodowanie kolizji pod wpływem alkoholu. I
    co? I nic. Nie przyznał się pracodawcy. Nikt też jego pracodawcy nie
    powiadomił.

    Niestety miał kolejnego pecha, bo kolejny raz spowodował kolizję pod
    wpływem alkoholu. Gdyby nie fakt, że było to auto służbowe to pracodawca
    znów by się nie dowiedział.

    Został dyscyplinarnie przeniesiony na inny wydział do innej pracy.

    Po 3 czy 4 miesiącach go spotkałem nad jeziorem, gdzie przyjechał lekko
    wcięty swoim samochodem.

    Jak widać po prostu kary były zbyt mało dotkliwe, a z zakazu nic
    kompletnie sobie nie robił.