  • Data: 2020-02-08 15:40:42
    Temat: Re: FV oferta jaka dostałem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 8 Feb 2020 13:40:51 +0100, Jarosław Sokołowski

    > więc faktycznie inwestycja 25 kzł
    > będzie się zwracać długo.

    Wiadomo ile się będzie zwracać, bo to policzalne jest. Mój PHEV wciąga
    rocznie 4-5MWh, a to raptem baterię 12kWh ma (EVy mają 2-4x większą czyli
    zużycie będzie odpowiednio większe). Do tego ładowarka jest powolna, więc
    nie zawsze się zdąży naładować na czas między jazdą. W nowym domu będzie 2x
    szybsza ładowarka a i pewnie drugi pełny EV się niebawem pojawi zamiast
    smroda spalinowego żony.

    > Najważniejsze jednak jest to, że rządzący wcale nie są głupsi od
    > jakiegoś Lotosu. Tylko patrzeć, jak rozporządzą, że każdy wehikuł
    > ma mieć pod maską zamontowany elektroniczny akcyźnik, który zlicza
    > wszystkie wpływające elektrony. Za każdy kawuha użyty do jazdy
    > po drodze, stosowny podatek.

    Są łatwiejsze sposoby, np. winietowanie.

    --
    Pozdor
    Myjk