    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: FV różne pytania o konfigurację/działanie
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <ttvgn5$vp6i$1@dont-email.me> <ttvltg$n2p$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <tu1ca4$le6$3$Cav@news.chmurka.net>
    Date: 05 Mar 2023 09:59:59 GMT

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie znamy szczegółów, Budzik ich nie opisał.

    Serio, brakuje szczegółów? :)))

    > Może też te "dodatkowe kWp" to był 1 albo 2 kWp, a oni policzyli
    > robotę na cały dzień dla kilku ludzi, co podwyższyło cenę 1 kWp w
    > sposób oczywisty.

    3kwp

    > Bo jak przyjadą to wieszać kilka paneli i zajmie im to np. 3h z
    > 10h które wyrobili gdzie indziej, to i tak już nie bardzo mogą
    > jechać na inną robotę na pół dnia, więc liczą za 10 h.
    >
    > Tak mi w każdym razie klarował mówj wykonawca (też w końcu
    > zrobiłem drugą, nową instalację zamiast rozbudowy).

    Zapewne tak chociaz ekipa dośc sprawna i pierwotna instalacje po
    stronie dachu w 3 osoby robili dosłownie 4h... Co prawda potem jeszcze
    2h poprawiali po kilku miesiacach...
    Co innego elektrycy w domu - tym zajelo to wiecej czasu no ale tutaj
    juz niewiele musieliby działac przy rozbudowie.
    Ale "dachowcy" super sprawni.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.