    From: "mariusz" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Farba klejowa? inna? - jak sprawdzic?
    Date: Mon, 16 Feb 2009 07:43:51 +0100

    news:gn63e9$gr3$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "mariusz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dajesz takie kosztowne rady bo nie Ty będziesz ponosił niepotrzebne koszty.

    Niezupelnie sie z Toba zgadzam, bo:

    - Na pytanie: "czy sa jakies sposoby na to aby nie zdzierac wszystkiego?" Odpowiadam:
    poloz plyty gipsowe. To dobra odpowiedz.

    - Czy to kosztowna rada? Nie jestem pewien. Szacuje, ze plyta kosztuje ok. 10 zl/m2 +
    drugie tyle jej polozenie i wykonczenie, czyli pokoj o wymiarach 4x4 m bedzie
    kosztowal okolo 1000 zł. Alternatywnie masz zmywanie scian i drapanie, gladz gipsowa
    i wykonczenie. Na pewno taniej, ale o ile? Czy ta roznica to dla pytajacego
    "kosztowne", czy nie - nie nam oceniac. Poza tym plyty na pewno szybciej i czysciej.
    Czy to ma jakas wartosc dla pytajacego - nie nam oceniac.

    - "...nie Ty bedziesz ponosil niepotrzebne koszty". Uwielbiam takich
    wszystkowiedzacych. Nie mozesz wiedziec, co jest potrzebne, a co nie jest. To nie
    Twoje koszty, ani Twoj remont, ani Twoje pieniadze, ani Twoj pokoj. Epitet
    "niepotrzebne" jednoznacznie okresla Twoje stanowisko, jest zdecydowanie negatywnie
    wartosciujacy i jest stanowczo nie na miejscu.

    mariusz