  • Data: 2009-01-14 08:06:08
    Temat: Re: Filtr odkamieniacz wody
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "psb" <p...@p...to> napisał w wiadomości
    news:496ce268$1@news.home.net.pl...
    > Witam!
    >
    > Proszę praktyków o opinie na temat takiego filtra.
    > Konkretnie chodzi mi o urządzenie typu:
    >
    > http://www.osmozaserwis.pl/index.php?products=produc
    t&prod_id=31

    > czyli wkład żywiczny z regeneracją solą.

    Podobnego zmiękczacza używam, ale dopiero od miesiąca jest zamontowany a od
    kilku dni używamy go jako mieszkańcy - narazie jest tak jak piszą - mniej
    środkó czyszczących, brak zacieków. Pod zlewem mam też odwróconą osmozę,
    ktora podaje wodę do picia bezpośredniego i gotowania, a także do lodówki
    (zimna woda + lód).

    Adam