    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 12 Jan 2013 12:23:39 -0800 (PST)
    Subject: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 12 stycznia 2013 15:49:58 UTC+1 użytkownik MK napisał:
> [...]
    z którego wynikało że to wiertarka przeznaczona do prowadzenia przez niego
    działalności gospodarczej. Ten od wiertarki to pospolity złodziej. Nie twierdze że ja
    jestem idealny. Bo nie jestem. Ale tak zwyczajnie nigdy bym się publicznie nie
    przyznał że jestem złodziejem. na pewno ten od wiertarki jak by mu ktoś ukradł dekle
    z samochodu to będzie wrzeszczał żeby złodziejom ręce obcinać.

    > Może, świętoszku, opowiesz jak sprzedawałeś mieszkanie w bloku?

    Mogę. Pomalowałem kawałek syfiastej klatki. To moja wina ze kupiec nie wszedł piętro
    wyżej? A nawet jak by wszedł to co? Jak kupił to do jego piętra było pomalowane. masz
    jakiś problem że złodzieja nazwałem złodziejem a nie człowiekiem przedsiębiorczym.
    Potem takie chujki wołają że drogi kiepskie i do lekarza długa kolejka. Organicznie
    nie znoszę ludzi co by gówno spod siebie zjedli. A ten jeszcze publicznie opowiada
    jak gówno smakowało. Jego zachowanie nie mieści się w żadnych normach moralnych.