  • Data: 2013-01-12 21:20:58
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    > To sobie kup klinowego Fiskarsa... Równie dobrze mógłbyś użyć argumentu
    > że Fiskars to popierdółka bo siekiera klinową łatwo pieńki łupać a
    > szpadlem Fiskarsa nie... Każde narzędzie będzie "popierdółką" jeśli
    > zostanie niewłaściwie użyte. Użycie siekiery ogólnego przeznaczenia do
    > rozłupywania jest niewłaściwe - i najwyższej klasy siekiera klasyczna
    > będzie gorsza od przeciętnej (byle była ostra, prosta i nie spadała)
    > siekiery do rozłupywania w tym zastosowaniu.

    Łupałem fiskarsem pożyczonym od kolegi i szczerze mówiąc gorzej się nim
    łupie niż porządną, ciężką siekierą do rozłupywania na drewnianym
    trzonku. Trzonek drewniany jest mniej wytrzymały niż w fiskarsie, ale
    sama siekiera sprawuje się dużo lepiej. Kosztowała jakieś 50 złotych,
    czyli pewnie 1/4 ceny fiskarsa.

    Pozdrawiam,
    MW