    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 12 Jan 2013 18:35:01 -0800 (PST)
    Subject: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 02:44:22 UTC+1 użytkownik MK napisał:
> [...]
    piętro wyżej? A nawet jak by wszedł to co? Jak kupił to do jego piętra było
    pomalowane. masz jakiś problem że złodzieja nazwałem złodziejem a nie człowiekiem
    przedsiębiorczym. Potem takie chujki wołają że drogi kiepskie i do lekarza długa
    kolejka. Organicznie nie znoszę ludzi co by gówno spod siebie zjedli. A ten jeszcze
    publicznie opowiada jak gówno smakowało. Jego zachowanie nie mieści się w żadnych
    normach moralnych.

    > Jaka piękna hipokryzja. To tylko inni są oszustami i złodziejami,
    >
    > kogutek jest piękny i niewinny.
    >
    > A klatkę pomalowałeś nie dlatego że syfiasta, tylko było widać pęknięcia
    >
    > tynku od ruszających się względem siebie płyt.

    No i co z tego. Kupiec miał możliwość zweryfikowania. Nie skorzystał. Jego wola. Nie
    widzę w tym nic nieuczciwego. Widziały gały co brały. Za to Urząd Skarbowy nie ma
    zielonego pojęcia czy wiertarka kupiona na firmę będzie wykorzystywana do celów nie
    związanych z działalnością gospodarczą. I uznaje że tak i pozwala odliczyć zakup od
    dochodu. Wykorzystywanie tego to złodziejstwo. Jeszcze żeby w Polsce były jakieś
    zaporowe podatki. Ale akurat podatki są tutaj w miarę przyjazne. Jakie to polskie,
    oszukać własne państwo. Pewno nie uwierzysz ale przez 30 lat nigdy nie kupiłem nic do
    domu tak żebym wziął fakturę na firmę. Jakoś nie pasowało mi to do posiadanego
    systemu wartości nie chrześcijańskich.