eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFiskars zastanów się zanim kupisz › Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
  • X-Received: by 10.224.190.193 with SMTP id dj1mr51093217qab.6.1358078946578; Sun, 13
    Jan 2013 04:09:06 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!p13no1443317qai.0!news-out.g
    oogle.com!k2ni225qap.0!nntp.google.com!p13no1443315qai.0!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 13 Jan 2013 04:09:06 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <kct2li$j1e$1@news.task.gda.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.29.167.49;
    posting-account=MUTGaQoAAADq5bu-cz865tamXKCrW8mP
    NNTP-Posting-Host: 83.29.167.49
    References: <50ef0691$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef2621$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef29cf$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcp99m$iuo$1@news.task.gda.pl> <kcp9pu$k40$1@news.task.gda.pl>
    <kct2li$j1e$1@news.task.gda.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    From: Adam <a...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 13 Jan 2013 12:09:06 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 23
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:463451
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 02:29:27 UTC+1 użytkownik kiki napisał:

    > Nie raz mi się trafiało zanosić coś do naprawy czy wzywać serwis door to
    > door i miałem jedynie karton i niepodbitą instrukcję i np. Samsung chyba w

    To ja ze swojej strony polecam z laptopow delle - z gwarancja next business day.
    Nawet tansze modele je maja (zonce kupilem della za ~1,7k pln z taka gwarancja). Cos
    sie zepsuje - dzwonisz na infolinie, podajesz kod spod laptopa (nie trzeba gwarancji,
    faktur, potwierdzen etc), opisujesz co sie dzieje ze sprzetem i na drugi dzien
    przyjezdza do domu / firmy serwis i wymienia wszystko na miejscu. Testowalismy nie
    raz (nie przez to ze sprzet awaryjny ale mam ich po prostu wiecej w firmie :) i za
    kazdym razem serwis byl na drugi dzien i wymienial co trzeba. Jeden laptop sie nie
    umial wylaczyc - wymienili plyte. W drugim wifi przerywalo - wymienili modul wifi. W
    trzecim laptop byl zalany i przestala dzialac klawiatura (miala byc wodoodporna;) i
    touchpad - wymienili pol laptopa ;) Zero problemow. Tak to powinno wygladac!
    pozdr.

    --
    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1