  • Data: 2013-01-30 15:41:54
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 15:30:19 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > A w kwestii butów polecam Wojas'a (nie wiem, czy robią coś na Vibram'ach).

    a ja polecam kupowanie obuwia w Daichmann.
    W ciągu dwóch lat jak sie cokolwiek z butami dzieje od ręki zwracaja kase i mozna
    sobie kupic następne.
    Niedalej jak dwa-trzy tygodnie temuy wymieniłem sobie u nich iobuwie sportowe
    zakupione w lutym 2012roku. Odkleiła sie część podeszwy, zawiozłem do sklepu,
    dołączyłem paragon, zwrot kasy od ręki, kupiłem nowe buty.