    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Folia na kalenicy
    Date: Fri, 30 Mar 2012 09:42:00 +0200

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jl2gce$90q$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam !
    >
    > Zastanawiam się czy folia paroprzepuszczalna (Lenko ML110) powinna być na
    > kalenicy rozcięta czy ma był połączona ...

    Na moje laickie oko to nie jest folia paroprzepuszczalna. W takim razie być
    może korzystnie byłoby rozciąć folię przy kalenicy. Twojej folii zapewne też
    nie trzeba zabezpieczać przed UV, więc w sumie dawanie wełny na nią nie jest
    konieczne. Ale sprawdź to, ja nie wiem co to za folia. Szkoda, że nie
    dopilnowałeś dewelopera i zamiast porządnej foli dał Ci jakieś tanie
    badziewie. Oczywiście musisz dać w takim przypadku szczelinę wentylacyjną,
    jeśli będziesz kładł wełnę.

    Ja nie będę rozcinał swojej. Mam nadzieję, że nie będzie wilgoci na
    stryszku. Jeśli będzie, to trzeba będzie pomyśleć jak temu zaradzić, ale
    prędzej wolałbym zrobić kratki wentyalcyjne w ścianach szczytowych (lub małe
    otwory) niż przecinać folię w kalenicy.