  • Data: 2011-03-07 20:29:34
    Temat: Re: Folia - wybór
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > Nad deskowaniem z papą jest jedna szczelina wentylacyjna a pod druga.
    > W tej drugiej niekoniecznie sie daje membranę - kiki by dał ;)
    > Powietrze leci wzdłóż wełny a nie poprzez nią do gniazdek (jesli jest
    > szczelna paroizolacja).

    chłodzenie wełny to średni pomysł, wełna nie jest wiatro szczelna, omywanie
    jej zimnym powietrzem popsuje jej własności izolacyjne.

    To bardzo zabawne że ludzie muszą dawać 30cm wełny na dachu gdy na ścianach
    wystarcza głupie 15 cm styropianu. Jak widać ten system izolowania dachów
    jest nie do końća dobry.

    ja ma 10cm XPS położonego na deskowanie i nie widze raczej problemów z
    izolacją, ani w zimie ani w lecie.