  • Data: 2020-01-30 09:38:29
    Temat: Re: Fotowoltaika a taryfa nocna - jak rozliczane?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 stycznia 2020 17:48:17 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > On 29.01.2020 15:31, Kris wrote:
    >
    > Zapaliła się zmywarka????? Jak mocno i co konkretnie?

    Zmywarka Elektrolux, rok zakupu 2010, bodajże w 2015 włączyliśmy w kuchni zmywanie i
    poszliśmy do salonu. Po kilku minutach z kuchni zaczęły dochodzić kłęby czarnego
    duszącego dymu. Wywaliło bezpieczniki, ja szybko pootwieralem okna i drzwi aby
    przewietrzyć pomieszczenia. Po kilku minutach dymienie ustało, napisałem do
    elektroluxa i w ciągu kilku minut miałem telefon że ich serwisant w ciału kilku dni
    przyjedzie obejrzeć zmywarkę.
    Jak ja kupowałem w jakimś sklepie internetowym to dali mi tam gratis przedłużoną
    gwarancję(ubezpieczenie) na 5lat i do ubezpieczyciela tez zgłosiłem.
    Serwisant przysłany przez ubezpieczyciela był na drugi dzień.
    Rozkręcił i pokazał mi zjarany programator + kilka elementów plastykowych i wiącha
    kabli spalona. Mam gdzieś jeszcze fotki tych spalonych elementów. Wymienił co tam
    trzeba i zmywarka odpukać działa do dzisiaj ale włączamy tylko podczas naszej
    obecności.
    Dymu tyle było ze w nocy, we śnie mogłoby to nas podusić.
    Ze dwa lata temu podobną sytuacje miała moja pracownica. Mieszkanie w bloku, malutka
    kuchni i również kłęby dymu ze zmywarki. Też na szczęście w takiej porze że byli w
    domu i jeszcze nie spali.