  • Data: 2023-08-05 12:26:49
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-08-05 o 12:05, Kris pisze:
    > piątek, 4 sierpnia 2023 o 20:13:40 UTC+2 Pete napisał(a):
    >
    > dokładają cegiełki do ich kolejnej porażki

    > Jakoś nie słyszę aby opozycja tą prawdę głosiła i miała konkretne propozycje jak
    temu zapobiec/to powstrzymać.
    > Być może przekonała by.mnie tym aby na nich glosowac

    w tvpis tego nie uslyszysz.
    Wybierz sie na ktorys z wiecow i zadaj to pytanie, skoro nie potrafisz
    sam znaleźć tej informacji.

    > Lecisz przekazem dnia TVNu pomijając że oprócz betonu jest jeszcze większość
    niezdecydowanych/ tych co na głosowania nie chodzą.
    > Bo opozycja nie ma żadnego sensownego programu.

    to jest przeciez przekaz tvpis. I beton juz wie, ze nie ma co szukać
    alternatywy.

    > Nie potrafią się dogadać na etapie tworzenia list to tym bardziej nie dogadali by
    się po ew wygranej gdy już byłyby do podziału stołki.prezesoq i innych członków rad
    nadzorczych.

    PSL to nie opozycja, tylko przystawka. i nikt ich na serio nie bierze.
    2050 się na własne życzenie wpuściła w maliny. Wcale mi ich nie żal.

    > Ciągle te same gęby które przed 8 laty były już u koryta i ciągle te same gadki-
    żadnych konkretów.

    Brawo, znalazłeś niszę na rynku. Startuj, wygraną masz w kieszeni.

    > I ludzie to widzą, i przez to nie idą na wybory.

    Nie idzą, bo im tvpis wodę z mózgu zrobiła, że opozycja nie ma żadnego
    planu na rządy.

    > Póki co na wybory chodzi tylko beton pisowskiel i beton opozycyjny

    Na ameby nic nie poradzisz. Płyną tam, gdzie ich nurt poniesie. Tylko
    potem się dziwią, że kończą w szambie.

    --
    Pete