  • Data: 2023-10-29 20:47:33
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 29 października 2023 o 19:59:46 UTC+1 Budzik napisał(a):

    > Znowu zycie sobie zrobiło jaja z Zenka ;-DDDD

    Zenek mi ani wróg ani przyjaciel, ale tak się nieśmiało wtracę:
    Na jak największej frekwencji zależało głównie opozycji*, wspierała ja w tym dzielnie
    grupa TVN, artyści, campusy itp.
    I frekwencją faktycznie była rekordowa a pomimo tego PiSie i tak na 1 miejscu
    osiągając coś koło 40 %.
    Tusk jak sam mówił kilka dni przed wyborami liczył na większość konstytucyjną a
    wyszło jak wyszło.
    * przecież " idź na wybory" bylo równoznaczne w tej kampanii z "***** ***"