  • Data: 2023-08-07 07:27:50
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-08-2023 o 21:03, Kris pisze:
    > Medycyna to nauka, nie loteria

    W Twoim przyopadku (szans na komplikacje) to już była loteria.
    Nawet jak miałeś 1% szans, to i tak mogłeś w te 1% trafić.

    > Czyli co- zabić od razu czy dać szansę?

    Dać szansę na urodzenie warzywka?
    Nie lekarz jest od podejmowania takich decyzji.
    Ani nie poseł, ksiądz, czy prezes partii.

    > Wnioski nie wyciągałem w oparciu co wróżki szeptuchy w szklanej kulii widziały
    tylko w oparciu o to co doktorzy nauk medycznych podali.

    Nadal chyba nie rozumiesz co czytasz/piszesz.

    > Ps
    > Ty jakoś nie nasz problemu z wyciąganiem wniosków z tego co psychiatra z "Panią
    Joanną" przy współudziale Policji zrobili

    Bo to akurat jest jednoznaczne i nie ma nawet cienia wątpliwości czego
    nie wolno było robić.
    Wszystkiego, czego się państwowy aparat terroru dopuścił.