  • Data: 2023-11-01 14:54:13
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Przeca napisałem " póki co"

    Nie jestem politykiem, wszelkie "w danym momencie" "poki co", i "na ten
    moment" jako dupochrony staram sie omijac szerokim łukiem.
    Zwłaszcza ze nic specjalnego nie wydarzyło sie od czasu jak napisałes
    to zdanie do wyborów wiec zakładam ze myliłes sie od samego poczatku.

    > Wiatr zmian czy jednorazowy zryw napędzany przez media "mętnego
    > nurtu"? Ps
    > Na szybko Googla przejrzałem więc jakby co to mnie popraw:
    > - trzecie wybory już gdzie PiSie niezależnie od frekwencji
    > osiągają ok 8 mln glosow. PO/KO/ Platforma czy pod jakimi oni tam
    > nazwami występują podobnie stały elektorat mają
    >
    > Wychodzi więc ze zwycięzcą tych wyborów są przystawku- Trzecia
    > Droga głównie. Więc czy to co napisałem to się zestarzało?

    Jezeli nie przeszkadza ci to ze w 100% sie myliłes to ja tez moge to
    zaakceptowac :)

    Swoja droga, tak bardziej ogolnie, to ciekawe jak absurdalna jest ta
    nasza cała demokracja.
    Pierwsze wybory pis wygrał (w sensie miał samodzielna wiekszosc) tylko
    dlatego ze SLD dało dupy i spadło poza próg.
    Obecnie trzecia droga, zaryzykuje, dokładnie z tego samego powodu
    osiagneła super wynik. Ludzie rozumiejac ze pajace bawia sie demokracja
    i znów ryzykuja bycie tuz pod kreska w wielu przypadkach oddali głos
    strategiczny wybierajac trzecia droge zamiast platformy czy lewicy
    własnie dlatego zeby Hołownia przez swoj opor nie ipierdolił całych
    wyborów. Dziwne to wszystko.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z