  • Data: 2023-11-10 07:07:17
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-11-2023 o 20:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Naciagasz. Formalnie wygrał pis.

    Nie, nawet samodzielnie nie wystartowął.
    Najwięcej głosów uzyskała koalicja KO z TD i Lewicą.

    Koalicja Zjednoczonej Prawicy uzyskała mniej głosów.

    > Gdyby to było takie łatwe ze
    > nieformalne koalicje liczymy jako formalne...

    Jaki jest sens innego liczenia?

    > Zreszta, kazdy miał prawo spiknac sie z kim chciał.

    No i się spiknął.
    Adrianowi wała od tego w którym momencie to nastąpiło.

    > Gdyby miało to wygladac tak ze jest procedura która kaze wybrac
    > kandydata na premiera ze zwycieskiej partii

    Nie ma takiej procedury, a w wyborach nie startowały partie samodzielnie.

    > BTW widziałem tylko 20 sekundowy fragment wypowiedzi prezydenta - on
    > naprawde nie zajaknał sie nawet ze w ramach konsultacji wyłoniła sie
    > wiekszosc parlamentarena złozona deklaratywnie z koalicji kilku partii?
    > ojapierdole...

    A miałeś jakieś złudzenia?
    Przecież to taki sam pisior jak inni, szkodnik do posadzenia za kraty.