    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Date: Fri, 10 Nov 2023 12:53:53 -0000 (UTC)
    <uabdsd$3g5$1$pisk@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <uhq512$e0q$1$pisk@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <uht91s$tof$1$pisk@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uifepu$ha5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uikgve$lnv$1$Cav@news.chmurka.net>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie, nawet samodzielnie nie wystartowął.
    > Najwięcej głosów uzyskała koalicja KO z TD i Lewicą.

    Ale to bez znaczenia czy pis to pis czy pis to koalicja wielu partii -
    wystartowali jako koalicja i tak sa liczeni.

    > Koalicja Zjednoczonej Prawicy uzyskała mniej głosów.

    W tych wyborach wystartowało wiele koalicji:
    - koalicja pis
    - koalicja trzeciej drogi (Hołownia z PSL)
    - koalicja obywatelska (PO i wiele pomniejszych)
    Plis nie udawajmy ze cos jest czyms czym nie jest.

    > Jaki jest sens innego liczenia?

    Ano np taki ze gdyby koalicje nieformalne stawałoyby sie formalnymi to
    "koalicja demokratyczna" miałaby dzis nie 250 a 300 głosów.
    Takie sa zasady ze albo cos jest formalna koalicja albo moze sie nia
    stac pozniej, juz w sejmie ale na zupelnie innych zasadach.

    > No i się spiknął.
    > Adrianowi wała od tego w którym momencie to nastąpiło.

    Gdyby sie spikneli to by wtystartowali na jednej liscie.
    Teraz maja prawo stworzyc koalicje sejmowa.

    > Nie ma takiej procedury, a w wyborach nie startowały partie
    > samodzielnie.

    Dyskutujesz ze mna podczas kiedy ja o tym samym dyskutuje z krisem?

    > A miałeś jakieś złudzenia?

    Tak. Nie w sensie wyboru ale w sensie az tak bezsensownego oklamywania
    obywali.
    Brak informacji o koalicji po stronie demokratycznej uwazam za policzek
    dla kazdego obywatela który umie samodzielnie myslec.

    > Przecież to taki sam pisior jak inni, szkodnik do posadzenia za
    > kraty.

    Nie widze pytania... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji